Vragen? Bel ons op: +31 (0)20 669 25 06

Veelgestelde vragen

Welkom op de website van All in Portugal! Wij hebben geprobeerd onze website zo overzichtelijk mogelijk te maken. In een paar eenvoudige stappen kunt u uw droom vakantiehuis zoeken, boeken en bevestigen. Nadat u uw boeking op de website heeft gemaakt zal de boeking door ons binnen enkele dagen per e-mail worden bevestigd.

Op deze pagina treft u antwoorden aan op de meeste gestelde vragen rondom het maken van een boeking, het ontvangen van de bevestiging en verdere informatie.

Wanneer u op de desbetreffende vraag hieronder klikt, verschijnt het antwoord. Indien u het antwoord op uw vraag niet kunt terugvinden kunt u uiteraard altijd contact opnemen met ons.

Wat zijn de standaard aankomst- en vertrektijden?

De aankomsttijd op de wisseldag is vanaf 16.00 uur. De geldende vertrektijd op de wisseldag is vóór 10.00 uur. Wanneer u een late aankomsttijd heeft (na 21:00 uur), laat het ons s.v.p. tijdig weten. In sommige gevallen wordt er een extra bedrag in rekening gebracht.

Hoe kan ik een boeking maken?

U kunt via onze website direct en gemakkelijk uw boeking maken: – Klik op boeken op de beschrijvingspagina van de villa – Selecteer de gewenste week en vul het formulier verder in met uw persoonlijke gegevens – Klik vervolgens op ‘controleren boeking’ – Controleer alle gegevens en maak een definitieve boeking door te klikken op ‘definitieve boeking’ Uw boeking wordt online en via e-mail bevestigd.

Wanneer is de boeking definitief?

Zodra u een boeking heeft gedaan via internet, krijgt u van ons een e-mail. Wij sturen uw boeking door naar de eigenaar. Na akkoord van de eigenaar, meestal binnen 2 werkdagen, ontvangt u van ons de boekingsbevestiging en factuur per e-mail.

Welke informatie krijg ik nadat de boeking definitief is?

Zodra de boeking definitief is krijgt u per e-mail een boekingsbevestiging en factuur. Na betaling van de totale reissom ontvangt u circa 3 weken voor vertrek een reisdocument met het adres en de routebeschrijving van de villa en de gegevens van de contactpersoon ter plekke.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Na het maken van een boeking en het ontvangen van het akkoord van de huiseigenaar ontvangt u per e-mail een boekingsbevestiging en tevens factuur met daarin de volgende betalingsvoorwaarden vermeld:
Uiterlijk 7 dagen na ontvangst van de bevestiging dient u de aanbetaling van 35% van de huursom, de servicekosten en -indien afgesloten- de premie van de kortlopende annuleringsverzekering aan ons overgemaakt te hebben.
Het restant, de overige 65% van de te betalen huurprijs en de waarborgsom, dient uiterlijk 8 weken voor verblijf op de bankrekening van All in Portugal te zijn voldaan.
Bij boeking op een termijn van (minder dan) 8 weken voor verblijf dient de gehele huurprijs ineens te worden betaald.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Betaling is alleen mogelijk per bankoverschrijving.

Kan ik na een boeking de overeenkomst kosteloos opzeggen?

Een bevestigde boeking is definitief en kan niet worden herroepen. De Wet Koop op afstand, in het bijzonder de daarin gegeven bedenktermijn van 14 werkdagen, geldt niet voor reizen afgesloten via internet. In deze wet wordt een uitzondering gemaakt voor de toeristische sector wegens het specifieke karakter van de geleverde diensten, in aansluiting op de Europese richtlijn betreffende de verkoop op afstand, die eveneens in een uitzondering voorziet voor diensten betreffende logies.

U wilt een klacht indienen?

1. Klachten tijdens het verblijf dienen uiterlijk binnen 24 uur schriftelijk (per mail) bij All in Portugal te worden ingediend, zodat All in Portugal passende maatregelen kan nemen. Als de klacht niet bevredigend wordt beantwoord, dient de huurder uiterlijk binnen 4 weken na terugkomst in Nederland de klacht per e-mail bij All in Portugal in te dienen onder vermelding van alle ter zake doende gegevens. E-mail adres: info@allinportugal.nl

2. Indien de huurder zich niet houdt aan de termijn die zijn gesteld in lid 1 van dit artikel, verwerkt hij zijn recht op schadevergoeding, een en ander voor zover reeds enig recht op schadevergoeding bestaat.

3. De Huurder is steeds gerechtigd zijn grieven middels een klacht aan All in Portugal voor te leggen zowel voor als na het boekingsproces, voorafgaand aan de reis. All in Portugal dient een klacht steeds adequaat en met bekwame spoed te behandelen, in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht. Klachten kunnen per email worden verstuurd aan: info@allinportugal.nl

Bij wie boek ik mijn vluchten?

All in Portugal bemiddelt niet in vluchten naar Portugal. De tickets kunt u eenvoudig boeken via Transavia (zij vliegen regelmatig naar Faro vanaf Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven)

Ook kunt u met Ryanair reizen vanuit Eindhoven, Maastricht, Weeze/Dusseldorf en Charlerois/Brussel.

Wat is er aan linnengoed in de villa aanwezig?

De bedden zijn voorzien van beddengoed. Er zijn standaard handdoeken en keukendoeken aanwezig. Bij de meeste huizen dient u wel eigen zwembad-/ en strandlakens mee te brengen.

Hoe is de (eind)schoonmaak geregeld?

De villa wordt standaard na uw verblijf schoongemaakt. Dit is in de meeste gevallen bij de huurprijs inbegrepen. De meeste huizen worden bij een verblijf van meerdere weken tussentijds schoongemaakt (dit is veelal een lichte schoonmaak met wisseling van het linnengoed). In de villabeschrijving treft u hierover meer informatie aan.